عکست....
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
پنج شنبه 13 فروردين 1394برچسب:, :: 10:44 ::  نويسنده : reza

 

 دیدن عكست تمام سهم من است

 

 

 

از " تـــو "

 

ان را هم جیره بندی كرده ام

 

 

تا مبادا

 

 

توقعش زیاد شود

 

 

دِل اســت دیـــگر ...

 

ممكن است فردا خودت را از من بخواهد ....

 

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

ابنبات چوبی
ساعت19:01---17 فروردين 1394
سلااااااااام داداش رضا ی گل خوبی ؟؟؟
عیدت مبرکککککک
ببخشید که یه مدت نبودم و نیومدم سر بزنم
درگیر ازدواجو اینا بودم
وبت خیلی خوشگله


شبنم
ساعت17:17---15 فروردين 1394
سلام.ممنون که میای وبم و نظر میزاری.من متنی ندارم که به زیبایی متن هات باشه.واسه همین فقط ازت تشکر میکنم.لینک میشی

::atieh::
ساعت23:23---14 فروردين 1394
salam
apam


اراگل
ساعت22:10---13 فروردين 1394
خدایاااااا

این روزها

فازم بدجورسنگینه

یاازاین دنیا دلیتم کن!!!

یاخودم لفت میدم

لبخند دروغکی چرا؟؟؟

خوب نیستم

گیرکرده ام درگلوی زندگی!

کاش میتوانستم راحت حرف بزنم

میان ادم های این اتاق مجازی

لال بودن راترجیح میدم

وقتی کسی نیست عمق درد

پنهان شده درحرف هایم

راحس کند!!

من اعتراف میکنم کم اورده ام...
پاسخ:چه مناجات زیبایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان