محرم...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
شنبه 3 آبان 1393برچسب:, :: 1:30 ::  نويسنده : reza

 ديباچه ي عشق و عاشقي باز شود

 

دلها همه آماده ي پرواز شود

 

با بوي محرم الحرام تو حسين

 

ايام عزا و غصه آغاز شود



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

فرناز
ساعت22:04---14 آبان 1393
تسلیت

♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت18:19---8 آبان 1393
چند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگویدچند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگویدچند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگویدسلام ببخشید نبودم این هفته واقعا همش امتحان داشتیم حتی نتونستم خوب بخوابم ببخشید که سرنزدم بازم ممنون که بهم سرزدی الان اومدم پست جدید گذاشتم خوشحال میشم بازم بیای


zahra
ساعت16:42---7 آبان 1393
به سلامتی موفق باشی.

r@ha
ساعت22:41---4 آبان 1393
وب قشنگی داری
پاسخ:merci


mar♥jan
ساعت19:15---4 آبان 1393
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است!
ماه عشق و شور و فریاد است!
ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است.
فرا رسيدن ماه محرم را به عزادارن راستينش تسليت عرض ميكنم .
التماس دعا


شیما
ساعت18:59---4 آبان 1393
به دوستام سر نزدی؟ دوس داشتی برو ببین.
خودم براشون قالب گذاشتم
ببین چقدر پیشرفت کردم

راستی اینجا داره یه کوشولو برف می باره


شیما
ساعت12:07---4 آبان 1393
گویند که در روز قیامت
علمدار شفاعت زهراست
علم فاطمه دست قلم عباس است...


رزسرخ
ساعت13:53---3 آبان 1393
محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازي خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگوييد
دوباره شور عاشوار به پا شد



اس ام اس ماه محرم


sadaf
ساعت11:23---3 آبان 1393


هیس !

عشق فریاد نمی زند

ماه می ترسد

برکه تنها می شود

عطرها می روند

پروانه ها دق می کنند

هیس !

ماهی ها

با دهانی پر از دریا

تشنه می میرند

هیس دلم هیس!

عشق فریاد نمی زند

رؤیاها

ایستاده می میرند
پاسخ:hisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


مریم
ساعت0:40---3 آبان 1393
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان