زندگی..
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
شنبه 28 دی 1392برچسب:, :: 11:51 ::  نويسنده : reza

 

فراموشت نمی کنم آنگاه که برای آخرین بار از من پرسیدی:


من و زندگیت یکی را انتخاب کن


و من زندگی خود را انتخاب کردم


و تو رفتی…


بی آنکه بدانی تو تمام
زندگیم بودی…



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت13:35---3 بهمن 1392
سلام.ممنون که به وبلاگم اومدی. وبلاگت عالیه. دوسش دارم .امیدوارم تبادل لینک رو داشته باشیم

♫[̲̅Ṣ][̲̅ë][̲̅Ᵽ][̲̅ʝ[̲̅ʠ][̲̅ë]♫
ساعت14:22---2 بهمن 1392



دمش گرم یاس میگه :

تــــو كــﮧ مــــے دونــســتــــے مــن تــكــيــﮧ گــاه مــحــكــمــتــم

بــگــــو بــا مــن ديــگــــﮧ چــــرا دِ آخــــﮧ نــوكــرتــــم

مــن كــﮧ هــــر دقــيــقــم وابــســتــﮧ بــــﮧ دقــيــقــﮧ ے تــــو بــــود

مــن كــﮧ حــتــــے لــبــاس تــنــم بــــﮧ ســلــيــقــﮧ ے تــــو بــــود …



سحر
ساعت21:11---30 دی 1392
دلگیرم


از دنیآ و روزگآرش


از بی کسی هآ و سکوت هآ !


این منم که اینگونه خسته ام


منی که همیشه خوب بودم و خندآن


منی که خنده هآیم مثآلی بود به مثآل ضرب المثل !


نمی توآنی بفهمی و البته عجیب هم نیست برآیم !


چون “تـو”، “من” نیستی


♥?.M♥
ساعت21:08---30 دی 1392
گاهی دلم می خواهد



وقتی بغض می کنم



خدا از آسمان بیاید



اشکهایم را پاک کند



دستانم را بگیرد



و آرام بگوید



اینجا آدمها اذیتت می کنند ؟؟!!



بیابرویم ...


♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت12:36---30 دی 1392
سلام مثل همیشه کارت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان