❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, :: 21:31 ::  نويسنده : reza

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

mar♥jan
ساعت10:54---24 شهريور 1393
دهان که به سخن باز کرد
بوی رفتن را احساس کردم !
و من چه کودکانه فکر می کردم
با آدامس نعنایی…
می شود سرنوشت را تغییر داد !!!


سهیلا
ساعت12:22---23 شهريور 1393
سلام وبلاگتون خیلی عالیه ممنون که به من سر زدین با افتخار لینک شدین

شیما
ساعت18:24---20 شهريور 1393
قهوه،چشمان توست...
تیره...تلخ...
اما
آرام بخش و اعتیاد آور...


atefeh
ساعت18:14---20 شهريور 1393
مـــ ن : دلـت به ماندن نیست بـرو،
عشـق که گـدایی نـدارد.
یادت نیست مگر؟
این نذر مـن بود،
که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم.
+ آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه
و بگه:
احمق نمیخوادت
انقد خودتو کوچیک نکن...!
+ چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش
اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم.
+ جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”
+ تا دلت بخواهد بغض دارم تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق میگیرد...


مریم
ساعت18:32---19 شهريور 1393
دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم و عشق را کنار تیرک راهبند تازیانه میزنند عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان