پیامک و اس ام اس دلتنگی
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 9:19 ::  نويسنده : reza

 
کاش به جای دلم گلویم تنگ می شد

هوا نمی رسید و خلاص …





پیامک و اس ام اس دلتنگی





خدایا این روزها کمی مرا تلاوت کن

شاید ختم شد جز هزارم دلتنگی ام





پیامک و اس ام اس دلتنگی 




دلتنگ روزهایی هستم که

معنای خداحافظ تا فردا بود





پیامک و اس ام اس دلتنگی





همه چیز با تو شروع شد

اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود

حتی همین دلتنگی های من !





پیامک و اس ام اس دلتنگی 




از اینجا که هستم تا آنجا که هستی

وجب به وجب دلتنگم !




پیامک و اس ام اس دلتنگی 




هیچ وقت برای تنهایی خودم گریه نکردم

دلتنگ آنهایی شدم که تنهایم گذاشتند





پیامک و اس ام اس دلتنگی





دلم تنگ شده برای روزهای کودکی که

بهانه ی گریه ام داشتن یک عروسک بود نه یک آدم !





پیامک و اس ام اس دلتنگی





دلتنگی یعنی تو

و تو یعنی تمام دنیای من !





پیامک و اس ام اس دلتنگی 





کاش هر روز جمعه بود

و دلتنگی هایم را گردن غروبش مى انداختم !





پیامک و اس ام اس دلتنگی 




دلتنگم و این درد کمی نیست که

پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست




پیامک و اس ام اس دلتنگی 




دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم

دلتنگتر می شوم برای تو !


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت12:53---12 بهمن 1392
وب خوبي داري عزيزم به من هم يه سربزن:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان