❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : reza

دلــم برای کسی تنــگ است …

کـه آمــد …

نـمـــانـد …

و

رفــــت …

و پــایــان داد به هــرچه داشتــــــم !

 

 

کـــور شــود هــر آنــکــﮧ

چــشــم دیـدن

عـشــقـمـــآن

و خـوآنـدלּ
 عـآشـقـآنــﮧ هــآیــمان

را نـــدآرد...!!

 

 


نگران نباش ، ``حالِ من خوب است `` . بزرگ شده‌ام ...


دیگر آنقدر کوچک نیستم که در دلتنگی‌‌هایم گم شوم ..!


آموخته‌ام این فاصله ی کوتاه، بین لبخند و اشک ، نامش `` زندگیست `` ...


آموختم که دیگر دلم برای `` نبودنت `` تنگ نشود.


راستی، دروغ گفتن را نیز، خوب یاد گرفته‌ام ...!!


`حال من خوب است `` ... خوبه خوب ...

 

 

تو زندگی یه جایی هست... 

بعد از کلی دویدن یهو وایمیستی 

سرتو میندازی پایین و آروم میگی :

 دیگه زورم نمی رسه !

الان حال و روز من اینه!!


 

عاشق اون لحظه ام....

که از پشت
 بغلم میکنی ....

نفسات گردنمو نوازش میده...

آروم میگی :

"نفسم " چطوره ؟؟!

و من 
غرق لذت میشوم !

♥ این لحظه ها رو با هیچ چیز توی دنیا عوض نمیکنم ♥

 

 


تو را نمیدانم 

ولی من حرف اخرم را با بغض خوردم

 


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

ایدا اشک تنها
ساعت17:45---18 دی 1392
ممنون از حظورت در وبم وبلاگت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان