پیام های عاشقونه...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : reza

 

. چنديست که بيــمار وفايت شده ام

 

در بستر غم چشم به راهت شـده ام

اين را تو بدان اگر بمـيـــرم روزي

مســــــول تويي کــه مـن فــــــــــــــــدايت شــده ام


 

. خيانت تنها اين نيست که شب را با ديگري بگذراني ...

خيانت ميتواند دروغ دوست داشتن باشد !

خيانت تنها اين نيست که دستت را در خفا در دست ديگري بگذاري ...

خيانت ميتواند جاري کردن اشک بر ديدگان معصومي باشد !

گناه تنها کردار زشت نيست ...

گناه ميتواند ذهن هوس آلود باشد


 . اجازه هست قلبمو برات چراغوني كنم، 

پيش نگاه عاشقت چشمامو قربونت كنم،

اجازه هست پناه من گرمي آغوشت بشه،

هر اسمي جز اسم خودم ديگه فراموشت بشه،اجازه هست جار بزنم بگم چقدر دوستت دارم.


 

. يه شب خوب تو آسمون يه ستاره چشمك زنون خنديد و گفت كنارتم تا آخرش تا پاي جون، ستاره ي قشنگي بود آروم و ناز و

مهربون ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون، اما زياد طول نكشيد عشق من و ستاره جون، ماه اومدو ستاره رو دزديدو برد

نامهربون، ستاره رفت با رفتنش منم شدم بي همزبون، حالا شبا به ياد اون چشم مي دوزم به آسمون، دلم مي خواد داد بزنم (اين

بود قول و قرارمون؟) تو رفتي و با رفتنت نذاشتي حتي يك نشون، دوستت دارم ستاره جون تا آخرش تا پاي جون


 

. گل عشق تو هستم شبنمم باش، 

دلم دنياي زخمه مرحمم باش،

ز درد بي كسي قلبم شكسته،

به شهر بي كسي ها همدمم باش.


 

. هرگز نديدم بر لبي لبخند زيباي تو را،

هرگز نمي گيرد كسي در قلب من جاي تو را.

 




www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان