اس ام اس هی(جوک)جدید
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : reza

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد اس ام اس خنده دار تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد


دوست دارم شمع باشم دردل شبها بسوزم

گر تو هم با من نسوزي من خودم تنها بسوزم

قبضبرقم آمده دیشب ، فیوزم را پرانده

حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشماتو نگاه کردم تمام آفرینش خدا رو توش دیدم،.
.
لوس نشو تو چشات خودمو دیدم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا میدانید این زوجهاي عاشقی

که روي ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم میزنند

، یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه

سوار شده اند دستشویی نرفته اند

یا اگه دستشویی رفته اند

به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی به هیچ دردي نخوري، دردا بیشتر بهت میخورن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر روشنفکر میشه پشه ها دور سرش جمع میشن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به به چه عجب
مشتااااق اس ام اس!...
...
.طرح تشویق ارسال پیامک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

7دخترلاغر 7پسرچاق راخوردند
تعبیر: قحطی شوهر در راه است
هان اي کسانی که ادعا دارید
جرات دارین برین مصر بگین....مبارك باشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از سبیل هاي از بنا گوش در رفته
تا ابرو هاي برداشته
مردان ما چه راه سختی پیموده اند!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد ازحدف یارانه ها:
به یارو میگن قبضآب و برق خونتو چطور پرداخت میکنی؟

میگه: میذارم زیر برف پاك کن ماشین غضنفر، فکر میکنه قبض

جریمست میره پرداخت میکنه



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اي کاش وافور دلت بودم تا تمام سوخته هاي عشق را جمع میکردم

و باهاشون شیره اي از محبت میساختم که

تا آخر عمر خمارم میشدي که ترکم نکنی!
برادر زاده هاي عزیز،
لطفآ در زندگی روزمره تان کمی معقول تر

، مهربان تر و انسان تر باشید.

دوستداران همیشگی شما
عمه هاي فحش خور مقیم مرکز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برفهاي سنگین تعطیلی آفرین قدیم،
آسوده بخوابین که ما بیداریم.
..
امضا
آلودگی هوا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردا مثل جاي پارك میمونن . خوباشون قبلا اشغال شدن

و اونایی که موندن یا خوب نیستن یا دم در خونه مردمه!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تورا چون متن نامه دوست دارم
پراز شعرو چکامه دوست دارم
ز بس شیرین و خوش طعم وسفیدي
تو را چون نون خامه دوست دارم!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

والدین گرامی
اینقدر نگین
“وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم”
مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من دیگه از این زندگی خسته شدم
ولم کن
تصمیم گرفتم خودمو بکشم.
...
امروز بلیط هواپیما گرفتم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها شدهام .گوشۀ دنجی هستم
دلباختۀ دختر فنجی هستم
این دخترك فنج مرا پیچانده
دریا زده ام درون لنجی هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چند سال بعد:
پسرم شما یادتون نمیاد

ما یه زمانی آبگوشت رو با نون میخوردیم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آخرین خبر
به گزارش خبر گذاري غضنفر نیوز گروهی از همشهریان...!

براي پیوستن به مختار عازم کوفه شدند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لبت را بی توقف می م کیدم!
سخاوتمندتر از تو ندیدم
براي بوسه اي بی منت از تو
پس از یک عمر، پستانک خریدم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دقت کردهاید آدمهاي تپل چقدر جذاب و تو دل برو اند؟
علتشواضح است.

، F = (G*m1*m2)/r^ طبق 2

جاذبه با جرم نسبت مستقیم دارد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من خسته شدم. بار مرا کوه نبرد
طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد
این مردم ما ز غصه جوك میگویند
یعنی که کسی به دل جز اندوه نبرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اي کاش که من آن رژ لب ها بودم
خواب خوش تو به روز و شب ها بودم
اي کاش دلت دارد اگر تب با شور،
من علت آن شورش و تب ها بودم
اینجا تهرانه
ما داریم رسما تًاکسی درمی می شیم از سرما

وي لاو یو هدفمند سازي یارانه ها


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نام همسر در موبایل خانم ها:
آشنایی : مرد رویا هام.
نامزدي: عشقم.
ازدواج: هم نفسم.
بعد از 1 ماه: جان دلم.


بعد از 2 ماه: سایه سرم.

بعد از 3 ماه: شوهرم.

بعد از 1 سال: آقا بالا سر.

بعد از 2 سال: بخور بخواب.

بعد از 3 سال: نره غول!

بعد از 4 سال: لندهور!!

بعد از 5 سال: مرتیکه نفهم بی شعور

مفت خور نمک به حروم بی چشم و رو!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام
یه چیز میگم بگو باشه
یه ماچ میدي دلم وا شه !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفع خستگی
رفع دل درد
سفیدي چهره
بهبودي بیماریهاي گوارشی
ایجاد رعب و وحشت در شب

ایجاد خشنودي دوستان

ایجاد تنوع در بوي میحط

از بین بردن یکنواختی در زندگی

تست حسبویایی اطرافیان

ایجاد فضاي ازادي و دموکراسی

تعین جهت ورزش باد

همه و همه از فواید گو*ز...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تور ویژه نوروز 90
سواحل زیباي بهشت

با پرواز مستقیم بوئینگ 747

ایران ایر
*آخرت گشت*

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اتل متل یه فانوس
فرستادم برات بوس
گرفتی بگو آره
نشد بگو دوباره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از هدفمندي یارانه ها.
.

.
بچه: بابا معدلم بیست شده

بابا: غلط کردي تو که با 10 هم می تونستی قبول شی

حتما باید این همه خودکار حروم می کردي؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاك میخوره


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نفرین سال 2011
الهی عاشق غضنفر بشی

هر چی بهشبگی دوست دارم بگه هه؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به گزارش مرکز هواشناسی

، آسمان امروز کمی تا قسمتی ابري

همراه با بارش ملایم هواپیما خواهد بود


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شعار جدید ایرلاین هاي ایران:
مسافرین عزیز!
با پروازهاي ما شاد می روید و شادروان بازمی گردید!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی به آسمان نگاه کن.
...
از توپولوف و بوئینگ خبري نیست؟خوب خدارو شکر....

میتونی به کارات برسی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا از زندگی یکنواخت و عادي خسته شدید؟

با ما حادثه و هیجان را تا سر حد مرگ تجربه کنید.

**روابط عمومی هواپیمایی ایران ایر**

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به تابلو هاي راهنمائی و رانندگی تابلوي

"خطر سقوط هواپیما"

اضافه شد!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این منم تازه از سره جلسه امتحان بلند شدم
همه چیز عادیه
هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید
......

..
ایزي لایف پوشاك مخصوصدانشجویان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مناجات نامه غضنفر:
...
خدایا جز گناه از من چه دیدي!
خدا جانم شتر دیدي ندیدي

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شعار جدید ایرلاین هاي ایران:
مسافرین عزیز!
با پروازهاي ما شاد می روید و شادروان بازمی گردید!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر از کلاس راهنمایی رانندگی میاد
بهش میگن مار باباتو نیش زد فوت کرد ،
میگه : از پشت زدش ؟
میگن آره
میگه مار مقصره!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از ٣ برابر شدن قیمت نان و آب اعلام شد:
نظافت هیچ ربطی به ایمان ندارد!
رمضان به ۶ ماه افزایش یافت!
مهمان دشمن خداست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جدیدترین تابلوي راهنمایی و رانندگی!
جاده غضنفر دارد ! خطر پرتاب سنگ!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فروش ویژه بلیط یکطرفه به مقصد بارگاه الهی!
“هواپیمایی ایران”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر تبعیدت کردن باهاتم ، اگر شکنجت کردن باهاتم
اگر اعدامت کردن باهاتم

ولی اگر بنزین خواستن ، من با اونام ! گفته باشم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرد یعنی یک جهان بیچارگی!

مرد یعنی یک بلاي خانگی!

مرد یعنی آسمانی بی فروغ!

مرد یعنی هرچه میگوید دروغ!

مرد یعنی شوره زاري بی علف!


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان