شب تیره...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : reza

                                                             شب تیره و ره دراز و من حیران                                                            

 

 فانوس گرفته او به راه من

 

بر شعله بی شکیب فانوسش

 

وحشت زده می دود نگاه من

 

بر ما چه گذشت ؟ کس چه میداند

 

در بستر سبزه های تر دامان

 

گویی که لبش به گردنم آویخت

 

الماس هزار بوسه سوزان

 

بر ما چه گذشت ؟ کس چه میداند

 

من بوته وحشی نیازی گرم

 

او زمزمه نسیم صحراها

 

من تشنه میان بازوان او

 

همچون علفی ز شوق روییدم

 

تا عطر شکوفه های لرزان را

 

در جام شب شکفته نوشیدم

 

باران ستاره ریخت بر مویم

 

از شاخه تکدرخت خاموشی

 

در بستر سبزه های تر دامان

 

من ماندم و شعله های آغوشی

 

می ترسم از این نسیم بی پروا

 

گر با تنم این چنین در آویزد

 

ترسم که ز پیکرم میان جمع

 

عطر علف فشرده برخیزد

(فروغ فرخزاد)



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان