ترس...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:58 ::  نويسنده : reza

 آغوشتـــــــ را دوستـــــــ دارمـــــ

امــــا

از دوباره بــــی پناه شدن


می ترسمــــــ...!



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت14:39---17 خرداد 1392
سلام منم لینکت کردم بازم بهم سر بزن ممنون

رویا سمنو
ساعت11:50---15 خرداد 1392
چه زیباست.خیالی که تو رااز آن همه فاصله می آورد به کلبه تنهایی ام.
سلام اقا رضای گل .خوبین. تبریک میگم وبلاگ خوشگلی دارینا. میسی از تعریفات چشات محشر میبینه. چشم لینکتون میکنم. به امید سر زدن مجدد.بااااااااااااااای تا هااااااااااااای= DD


roza
ساعت17:55---7 خرداد 1392
سلام رضا جان مرسی که وب من سر زدی.وب شما خیلی بهتر و زبیا تر منه موفق باشی.

mahsa
ساعت9:12---7 خرداد 1392
salam mersi ke linkam kardi

zoha
ساعت15:03---6 خرداد 1392
slm mamnun ke be man sar zaDd
shoma ham webe jaleB darid
az webaee ke tush ehsase khosham miad
felan bye


دلتنگی
ساعت22:09---1 خرداد 1392
افرین خوشمان امد

ghazal
ساعت17:53---1 خرداد 1392
سلام بابا دمت گرم خیلی وبت بیسته.اگه دوس داشتی منو با عنوان love and hate لینک کن بعد بگو با چه عنوانی لینکت کنم

آرزو
ساعت17:38---1 خرداد 1392
سلام آقا رضا
وبلاگ شما خیلی زیباست
سر فرصت میام نظر هم میدم



الهه ... نمكدون
ساعت17:15---1 خرداد 1392
تنها خداست که میداند "بهترین" در زندگیت چه معنا می شود..



من آن بهترین را برایت آرزو می کنم...



تقدیری به شایستگی خوبی هایت...



niloo
ساعت19:38---31 ارديبهشت 1392
سلام اصلا دیگه به ما سر نزنی هم لینکی
اگه بیای خوشحال میشم


دلتنگی
ساعت0:34---31 ارديبهشت 1392
یه روزایی
یه شبایی
به یه ادمای خاصی خیلی احتیاج داری
گوشیتو بر میداری شمارشو بگیری
اما میدونی بی فایدس
اینقدر دلگیر و دلتنگی که یهو بخودت میای
میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالی بیجواب
اشکات سرازیر شدن
بعد با خودت فقط یه جمله میگی
اون همه دوست داشتن
اخرش چرا اینطوری شد . . .


الهه ... نمكدون
ساعت11:48---30 ارديبهشت 1392
سلام داداش رضا چطوري ؟

تنهای شیطون
ساعت23:41---29 ارديبهشت 1392
مرسی که پیش تنهای شیطون اومدی رضا جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان