احساس...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : reza

 

چه احساس خوبیه وقتی می شنویم کسی می گوید :

مـــواظـــب خـــودت بـــاش !!!

اما خیلی بهتر از اون اینه که می شنویم کسی می گوید

خـــودم هــمــیــشـــه مـــواظـبــتــم !!!



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت21:08---6 فروردين 1393
سلامممممم خوبی؟؟؟؟کم پیدایی!!!نکنه دلخوری؟؟؟

ساله نو مبارک گلووووو


zahra
ساعت14:16---28 اسفند 1392
مر30 امدی

shadlin
ساعت17:19---24 اسفند 1392

پسر : تا حالا sex داشتی ؟
دختر : نه نداشتم !
پسر : چرا ؟
دختر : چون که نمیخوام !
پسر : ولی sex یه نیازه ...
> دختر : واسه من نیست !
پسر : اصلا روشن فکر نیستی !
دختر : اینارو به خواهرتم گفتی ؟
> پسر :..........
دختر : پس خفه شو ...


شیما
ساعت0:36---24 اسفند 1392
ندیده دلت واسم تنگ شده!!!؟؟؟


آره خداییش خودمم عادت کرده بودم.


اون مدت حال وحوصله خودمم نداشتم.


عزادار بودم رضا.پدربزرگم فوت کرده.




آناهیتا
ساعت12:24---23 اسفند 1392
ای جانننننننننننن خیلی زیبا بود رضا جان.میگم عزیزم خوشحال میشم وبمو دنبال کنیییییی.موفق باشی.

نیکتا
ساعت21:07---22 اسفند 1392
سلام وبلاگت ک مثل همیشه قشنگه

فقط....تولدمه هاااا....کاریم ندارم فقط محض اطلاع گفتم...نمی خواد تبریک بگیاا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان