بیهوده...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : reza

 

بیهوده میگردم به دنبالت،
وقتی نیستی ، بیهوده نشسته ام چشم به راهت


شاید وقت این است که حسرت گذشته های شیرین با تو بودن را بخورم
تنها بمانم و کوله باری از غم را بر دوش بکشم


دیروز گذشت و پیش خود گفتم فردا در راه است ، فردا آمد و دیدم هنوز دلم چشم به راه است

مدتی گذشت و هنوز هم در حسرت دیروزم ، چه فایده دارد وقتی روز به روز از غم عشقت میسوزم؟


پیش خود میگویم شاید فردا بیایی ،شاید هنوز هم مرا بخواهی !

تقصیر دلم بود نه چشمانم ، این قصه که تمام شد، باز هم اگر بخواهی میمانم


نشستم به انتظار غروب تا یک دل سیر گریه کنم ، شاید کمی آرام شوم

، غروب آمد و بغض سد راه اشکهایم ، شب شد و هنوز نشکسته شیشه غمهایم،


این حال و روز من است ، نیستی که ببینی این روزهای بی تو بودن است
تمام هستی ام تویی ،از لحظه ای که نیستی ، انگار که من نیز نیستم ، انگار مدتی را با عشق زندگی کردم و


بعد از تو ،مال این دنیا نیستم !

از آغاز نیز اهل دیار تنهایی بوده ام ، تو رهگذری بودی و من با تو مدتی آشنا بوده ام


از کجا میدانستم اهل دل نیستی ، عشق را نمیشناسی و با من یکی نیستی ، از کجا میدانستم که تنها میشوم ، من بیچاره باز هم بازیچه دست غمها میشوم !

بیهوده میگردم به دنبالت ، با وجود تمام بی محبتی هایت ، باز هم میخواهمت….

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

*راضیه*
ساعت17:13---12 دی 1392
ممنون که لینکیدی

سحر
ساعت16:33---12 دی 1392
كجاى دنیا ام...؟؟؟










كجاى دنیا ایستاده ام؛







كه دیگر نه آفتاب گرمم میكند







و نه مهتاب سرد...







كجاى دنیا نشسته ام؛







كه دیگر دیوان شاملو هم آرامم نمیكند







نمیدانم كجا هستم







هر كجاى دنیا هستم گویى یک نفر...







دار و ندارم را با خود به یغما برده است!







دیگر کمتر اشـــک می ریزم ...







دارم بُزرگ میــشوم یا سنـــــگ ...؟!







نمی دانم ..!


سحر
ساعت16:08---12 دی 1392
سلام.نمیدونم والله شاید تو مثله بقیه نباشی ولی بقیه دقیقا شبیــــــــــ ـــــه هم هستن!!!!!البته بعضی هاشون یکم با بقی فرق دارن اونم بستگی ب بزرگ یا کوچیک بودن دروغاشونه

مریم
ساعت22:18---11 دی 1392
دلـــم آغوش می خواهد...



نه زن

و

نه مـــرد...



خـــــدایا زمــــین نمی آیی؟؟؟


من هنوز نمردم ..㋡
ساعت14:20---11 دی 1392
در پیچ و خم ابرویت



قَهـــــوه خــــانـهـ ـي عــــشـــــقـــ خودنمایی می کرد ...



قـلیان محـبـتـت

خـفه ام کـــرد!


تینا
ساعت11:00---11 دی 1392
زلال که باشی ...

سنگ های کف رودخانه ات را برمیدارند،

نشانه میگیرند

درست سمت خودت...!!!


sadaf
ساعت9:56---11 دی 1392
ماهی هم به ارزوی دیرینه اش رسید ارزوی پرواز ولی عجب چنگالی داشت عقاب !!!!

sahar
ساعت6:46---11 دی 1392
سلام .مثل همیشه فوق العاده زیبا بود
چند وقتی نبودم خوشحال شدم امدی سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان