امشب...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, :: 9:41 ::  نويسنده : reza

 امشب دلم تنگ شده

برای عکس هایی که از تو گوشیم پاک کردم

برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگه چیزی توش نمی نویسم

برای کسی که مدتهاست ندیدمش

برای آدمهای حسودی که دورم می چرخیدن و نشناختمشون

برای آرامشی که مدتیه دیگه ندارمش

برای خودم که حالا خیلی عوض شده...



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

lady
ساعت18:18---7 آذر 1392
غمگین ترین جای خاطره اونجاییه که
کم کم احساس میکنی
چهرش داره از یادت میره.....!



عاشق این مطلبت شدم با اجازه کپی کردم

درود...


niloo29
ساعت23:14---6 آذر 1392
سلام من اووووووومدم ببخش این چند ماه خیلی درگیر بودم و وبمم مشکل پیدا کرده

nanaz
ساعت14:02---6 آذر 1392
akh goftiiiiiiii
mc k b webam umadi
webet alie


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان